Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator

It'S me@naNao

My photo
seoul, seremban, South Korea
aku tidak mahu yang terbaik untuk bersama ku.. aku tidak mahu yang terhebat mendampingiku..aku juga tidak mahu yang termulia disisiku... yang aku mahu hanya seorang insan biasa yang punya kekurangan....agar dapat aku mencintai kekurangannya sebagaimana dia bersedia mencintai kekuranganku.....

mY sOnGsS

~cOkELaT cHiNtA~

wELcOmE tO cOkELaT cHinTa diaries!!! jgn lper follow yeww?? SaRaNg HaE yO~~~~

CRIMINAL

CRIMINAL ! i'm in love with a criminal ! acane ni ?? knp aku msty terjebak dgn sumer niyh ?? damn ! knp knp knp dan knp ?? sumer persoalan tuh bermain2 kt fkiran aku .. aku hanya nampk dia ! hanya DIA ! hurmm .. ape yg ptot aku buat ?? ikhlas ke dia bersama aku sebagaimana aku ikhlas dgn DIA ?? hurmmm~~ aku bukan takot terluka tapi aku TAK NAK terluka lagi ! sakit tauk ? apakah aku yg ptot mengakhiri sumer niyh ? apakah aku yg bermain dgn API ?? adakah aku yg ptot meletak kata putus sebelum perkara ini jd lg siyez ?? tp aku dah rasa hbungan ni semakin serius .. ottokke ?? knp aku dpt rasa kdg2 dia tak ikhlas sygkn aku ?? knp yer ?? sdgkn mcm2 bnde dyer buat utk aku .. mcm tuh jgk aku ! aku syg dia ikhlas wlupn aku tau byk sgt HALANGAN yg bakal mndtg.. n aku tau n comfirm fmily aku xkn suka dgn dia ! tp aku ?? knp aku snggup tnggung risiko ni ?? knp aku snggup tempah BAHAYA bersama dgn dia ?? knp knp knp ?? ya ALLAH ! berilah aku petunjuk ! berilah aku hidayahmu .. adakah dia untukku ??? adakah dia jodohku ??? aku tak mmpu menilai ape yg ada dlm hati dia ... adakah dia btul2 syg aku atau aku cuma pelepas sepi dia ?? peneman dia ?? sebagai ape aku nii pd dia ??aku kerap tertanya2 hal tuh tp aku tak berani bersuara ! aku tak mampu ! ya ALLAH ! knp kau hadirkn dia dlm hidup aku kalau dia hanya hadir utk menyakiti aku ?? knp ?? ape hikmah yg kau nk tnjukkan kt aku ni ya ALLAH ?? aku BERDOSA padamu ..aku berdosa sgt2 .. ya ALLAH .. jika dia benar jdohku, ubahlah dia mnjadi lebih baik .. walaupn dia tak mnjadi seperti yg aku hrpkan, cukuplah sekadar berubah demi kebaikan .. hanya itu yg kupinta .. jika dia bukan jodoh aku, buangkn lah byg dia jauh ke dada langit yg gelap .. jauh ke tengah lautan .. dan jika dia bukan jdoh aku, kurangkn lah rasa sakit yg bakal aku tnggung ...sbb aku tkot aku tak mmpu tnggung sumer tuh .. aku terlalu sygkn dia ! ya ALLAH .. jika dia jdoh aku atau bukan sekalipun, ubahlah dia ! ubahlah hidup dia .. menjadi lebih baik n menjd keredhaan-MU .. dan jgalah dia sepanjg aku tak bersma dia ... ya ALLAH, jagakan dia untukku .. aku kene bersedia apa2 pun risiko yg bakal berlaku dlm hbugn kami .. samada terus bersma dia atau pergi jauh dri hdup dia .. sumer itu dh tertulis untukku .. aku REDHA .. jika itu yg terbaik untukmu, itu juga yg terbaik untukku .. MS bin MZ a.k.a MR CRIMINAL.. I LOVE YOU SO MUCH ! <3 
SukEr??LikE jE La..apE laGi.. :)

0 5000 org mau tau tentang syer ...:

mY cutE cLocK

copyright@hakcipta terpelihara NaNaO_cOkElaTcHiNtA