Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator

It'S me@naNao

My photo
seoul, seremban, South Korea
aku tidak mahu yang terbaik untuk bersama ku.. aku tidak mahu yang terhebat mendampingiku..aku juga tidak mahu yang termulia disisiku... yang aku mahu hanya seorang insan biasa yang punya kekurangan....agar dapat aku mencintai kekurangannya sebagaimana dia bersedia mencintai kekuranganku.....

mY sOnGsS

~cOkELaT cHiNtA~

wELcOmE tO cOkELaT cHinTa diaries!!! jgn lper follow yeww?? SaRaNg HaE yO~~~~

ADAMU

ALLAH duga aku dgn bermacam2 cara .. sampai kadang2 aku pun hampir rebah dengan dugaan tuh.. betul ke allah takkan duga kita kalau kita tak mampu hadapinya ? kadang2 sampai aku terfikir yg aku tak kuat utk hadapi sumer niyh..tapi ALHAMDULILLAH.. aku masih mampu untuk bernafas dan mengukir senyuman utk orang2 yang menyayangi aku.. walaupun kadang2 senyuman yang terukir di wajah aku hanya untuk menutup kegusaran di hati aku ni je..tapi itu sudah cukup memadai untuk aku terus mengorak langkah dan meneruskan perjalanan hingga ke hujung nyawa .. hidup ni memerlukan pengorbanan..begitu juga aku.. untuk melihat orang2 yang aku sayang bahagia, aku kena berkorban.. utk family, kekasih dan segala-galanya..sampai kadang2 aku terfikir kenapa aku hanya dapat mengecapi kebahagiaan dalam tempoh masa yang terlalu singkat ?? adakah itu juga dugaan buat aku ??harini, dah 7 bulan aku mengenali dia.. dan tempoh 7 bulan tuh jugak amat menyakitkan buat aku.. kenapa yer ??? dan setelah sebulan aku tak contact dan tak jmpe dyer,finally hari ni baru aku terasa nak nangis.. tp bukan sebab rindukan dia.. aku menangis sbb aku merasakan diri aku ni terlalu bodoh sebab masih sayang dan harap dia berubah..kenapa aku selalu berharap pada benda yang MUSTAHIL ??hati ni dah terlalu sakit, sakit, dan SAKIT ! kuala pilah banyak mengimbau kenangan sewaktu perkenalan bersama dia.. dan setiap kali aku berada kat sini, jiwa aku seolah-olah mati dan hati aku seolah-olah tak bernyawa.. aku seperti menanti kebahagiaan yang MUSTAHIL..! capital S.. hari ni 5 february 2013, aku lepaskan kau untuk mencari kebahagiaan kau sendiri...kebahagiaan yang bukan dengan aku.. kebahagiaan yang aku tak mampu harungi bersama2 kau..maaf atas keputusan hati aku yang degil ni.. aku menidakkan SAYANG aku pada kau dan semoga pengunduran aku ni memberi nafas baru dalam hidup kau dan jaga diri baik2.. simpanlah kenangan kita dalam hati kau yang paling dalam dan aku sentiasa doakan kau sihat dan selamat.. cuma satu pinta aku.. jika selepas pengunduran aku dalam hidup kau, ada perempaun yang hadir lebih baik dari aku, jgnlah kau sia2 kan dia dan janganlah kau ulangi kesilapan yang pernah kau buat pada aku dulu..aku maafkan kau dunia akhirat.. tiada dendam dan takde ungkit mengungkit..tipu aku cakap yang aku tak sedih .. tapi, kalau ni je cara aku untuk kita bahagia, aku terpaksa berkorban walaupun hati aku bakal luka yang terlalu dalam dan .. jiwa aku akan parah .. tapi, aku serahkan segalanya pada yang maha berkuasa.. dia lebih berhak.. aku hanya insan kerdil yang menjadi hamba suruhannya dan menjadi pelakon dalam dunia ciptaannya.. hati aku cukup terluka dan mungkin memerlukan masa yang lama utk merawat..  dan dalam masa tuh, tolong.. aku MERAYU sangat2.. jangan cari aku lagi.. berhenti kejar aku.. berhenti sayang aku walaupun sukar bagi kau.. sebab aku dah pun BERHENTI cari kau, berhenti kejar kau, dan aku sedang cuba berhenti sayang kau.. kalau kau syg aku, TOLONG.. berhenti MEMPERGUNAKAN aku ! aku akan terus sakit kalau kau terus macam ni..aku akan terus menderita kalau kau masih terus terusan menyakiti aku.. ya ALLAH .. kau bantu aku,.. aku lemah ya allah.. aku tak mampu.. melupakan dia adalah benda yang paling sukar aku lakukan disaat hati ini masih terukir nama dia..tapi, jika ini terbaik untuk aku, kau bantu aku ya allah.. jauhi dia dari aku.. jauhi aku dari dia.. buang bayang dia jauh ke dada langit yang gelap .. mengenalinya memberi aku pngajaran namun, terlalu banyak keperitan yang aku tak tertanggung lagi.. MAAF ! aku bukan yang TERBAIK untuk kau.. namun kita ada DIA ... berserah pada yang SATU.. :')
SukEr??LikE jE La..apE laGi.. :)

0 5000 org mau tau tentang syer ...:

mY cutE cLocK

copyright@hakcipta terpelihara NaNaO_cOkElaTcHiNtA